«Навчайте дитину якимось невідомим їй п’яти словам – вона буде довго і марно мучитися, але зв’яжіть двадцять таких слів з картинками, і вона їх засвоїть на льоту».

К.Д.Ушинський

«Мнемотехніка» і «Мнемоніка» – техніка запам’ятовування. Є чимало дітей, які швидко сприймають, але не надовго запам’ятовують інформацію. Використання мнемотехніки дає змогу розвивати асоціативне мислення та пам’ять дошкільників. А опрацювання логопедичних казок-зв’язок на основі мнемотаблиць — автоматизувати вимову певних звуків у мовленні дітей. З метою поповнення знань педагогічних працівників про прийоми і методи мнемотехніки для використання корекційно-розвивальної роботи, максимального розкриття потенціалу дітей, створення оптимальних умов для рефлексії та інтегрованого обміну думками, самовираження в закладі пройшов семінар-практикум під керівництвом вихователя Тетяни БІЛОТІЛ на тему “Прийоми мнемотехніки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти”.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *